- Łatwa rezerwacja i profesjonalne centrum obsługi
- Wyjątkowe programy - nasze kolonie nie mają sobie równych pod względem atrakcji
- Najniższa cena i specjalne promocje tylko dla naszych Klientów
- Doświadczenie - od blisko 20 lat specjalizujemy się w koloniach i obozach
- Najwyższa jakość - starannie dobieramy kontrahentów aby zapewnić najwyższą jakość naszych kolonii
Ciekawe Obozy dla Dzieci nad Morzem 2025 - Premium - Dziwnówek - Obóz Fantasy dla dzieci i młodzieży 10-14 i 14-18 lat
towar niedostępny
Opis
Kolonie nad morzem 2025 - Dziwnówek jeszcze więcej atrakcji
Obozy FANTASY dla dzieci nad morzem 2025 - Ogniem i Mieczem - obóz dla młodzieży 10-14 i 14 18 lat.
To najciekawsze obozy dla dzieci nad morzem. To jeszcze lepsze programy i zdecydowanie więcej atrakcji niż na standardowych koloniach. Wypełniony zabawą i atrakcjami obóz dla miłośników gier planszowych oraz papierowych RPG, którzy podczas zajęć wcielą się w rolę bohaterów i wraz z rówieśnikami przeżyją niesamowite przygody w fantastycznych światach krain magii i miecza.
Miejsce: |
Ciekawe obozy dla dzieci nad morzem - Dziwnówek - Lato 2025 |
Ważne dokumenty do pobrania: |
|
Terminy i ceny: |
Terminy i ceny: Przepraszamy, wybrana oferta nie będzie realizowana w sezonie letnim 2025.
|
Cena zawiera: |
|
Cena nie zawiera: |
|
Ciekawe Obozy dla Dzieci nad Morzem 2025
Ogniem i Mieczem obóz Fantasy w Dziwnówku
To programy przeznaczone dla szukających wyjątkowo aktywnych i ciekawych kolonii letnich. To jeszcze więcej atrakcji i wyjątkowo aktywny program realizowany przez doświadczoną kadrę. Jeśli szukasz obozu nad morzem, w którym nie będzie miejsca na nudę to właśnie znalazłeś najlepsze kolonie dla dzieci nad morzem w sezonie Lato 2025...
Ciekawe Obozy dla Dzieci nad Morzem - tu mieszkamy:
Ogniem i Mieczem to obóz Fantasy polecany dla miłośników gier planszowych, lubiących różnorodność zajęć i zwariowane pomysły.
Uczestnicy zakwaterowani będą w ośrodku Złota Rybka w Dziwnówku – w nadmorskiej miejscowości letniskowej, leżącej na Mierzei Dziwnowskiej oddzielającej Morze Bałtyckie od Zalewu Kamieńskiego. Dziwnówek oddalony jest 8 km od Kamienia Pomorskiego i 20 km od Międzyzdrojów. Ogrodzony, oświetlony, zadrzewiony i ładnie zagospodarowany teren ośrodka dzieli zaledwie 150 m od nadmorskiej plaży. Stanowią go 3 dwukondygnacyjne pawilony hotelowe, uczestnicy obozu zakwaterowani będą w pawilonie C.
Pokoje 2, 3 i 4 osobowe z łazienkami (umywalka, natrysk, WC) bez balkonów, z telewizorami i chłodziarkami.
Do dyspozycji obozowiczów: jadalnia, sala dyskotekowa, sala gier i zabaw, tenis stołowy, bilard, boisko do gry w bule, piłkę nożną, siatkówkę i koszykówkę, plac zabaw, 4 drewniane wiaty i miejsce na ognisko.
Obóz Fantasy - 10-14 i 14-18 lat - program:
- papierowe RPG: gra fabularna, polegająca na wykreowaniu przez grupę graczy własnych fantastycznych postaci, które później przemierzają odległe światy przeżywając w nich wspaniałe przygody (walczą z potworami, wypełniają zadania oraz gromadzą doświadczenie i bogactwa). Nad każdą rozgrywką czuwa mistrz gry, który tworzy historię, za którą podążają gracze, ale także wypełnia wyimaginowany świat najróżniejszymi lokacjami do odwiedzenia i potworami do zgładzenia. W grze pojawią się również NPC (postacie nie będące graczami), które zlecą graczom zadania, staną się ich kompanami w przygodzie, wiecznymi wrogami, a nawet uknują z nimi intrygę, zmieniającą bieg całej kampanii.
- LARP: zabawa łącząca w sobie elementy gry oraz sztuki (uczestnicy współtworzą i przeżywają opowieść poprzez wczuwanie się i odgrywanie ról stworzonych przez siebie postaci). Cała rozgrywka to improwizowany teatr, w którym jedyne ograniczenie stanowi rzeczywisty lub fikcyjny świat, gdzie umiejscowiona jest gra, a także zasady ustalone przez larpmastera (mistrza gry).
- sesje RPG: gry fabularne prowadzone przez mistrza gry; do wyboru różne systemy RPG: „Dungeon & Dragons”, „Neuroshima”, „Warhammer”, „Wiedźmin”, autorski system RPG post-apo „Stalker Świt” i wiele innych.
- „Od zera do bohatera”: seria prelekcji, dzięki którym uczestnicy nauczą się tworzyć oraz odgrywać swoją postać, poznają podstawy różnych systemów RPG, dowiedzą się, jak stworzyć zgraną drużynę, a także jak lepiej poruszać po świecie gry. Gracze nauczą się również, jak przechytrzyć swych towarzyszy podróży, a nawet samego mistrza gry.
- „Dungeon Master”: seria prelekcji, w których uczestnicy na nowo doświadczą papierowych RPG wcielając się w rolę mistrza gry i nauczą się, jak przygotować własną kampanię lub krótki epizod, w jaki sposób kreować nowe światy, odkryją co tak naprawdę mistrz gry stara się ukryć przed innymi, stworzą niesamowite zwroty akcji, intrygi i pułapki oraz dowiedzą się, jak wciągnąć w nie graczy.
- charakteryzacja i FX: nauka postarzania twarzy, robienia zmarszczek, blizn i krwawych ran przy pomocy lateksu oraz innych środków charakteryzacyjnych zakończona larpową sesją zdjęciową.
- larpy: przygotowane przez larpmastera oraz uczestników gry larpowe rozgrywające się zarówno w pomieszczeniach, jak i na świeżym powietrzu; odgrywanie stworzonych postaci, rozwiązywanie zagadek,
pertraktacje i intrygi - spowodują ogrom wrażeń oraz radość płynącą ze wspólnej rozgrywki.
- „Arena Walk”: tworzenie bezpiecznej broni larpowej, pojedynki i walki drużynowe między uczestnikami, także w trybach „capture the flag” oraz „battle royal”.
- „Game Room”: korzystanie gier planszowych o różnej tematyce i poziomie trudności od gier rodzinnych, po strategie i karcianki (Neuroshima Hex, This War of Mine, Munchkin, Dixit, Metro 2033, Eksplodujące
Kotki, Czarne historie, Descent, Pandemia: Cthulhu i inne).
- wieczory filmowe: projekcje filmów fantasy i science-fiction - poznawanie nowych światów, nauka odgrywania ról poprzez obserwację aktorów, szukanie inspiracji oraz wczuwanie się w klimat kolejnych larpów i sesji rpg.
- integracja: gry i zabawy poza ośrodkiem (walka o flagi, ogniska, nocne opowieści); plażowanie i kąpiele w morzu (pod opieką ratowników wodnych).
Wypełniony zabawą i atrakcjami obóz dla miłośników gier planszowych oraz papierowych RPG, którzy podczas zajęć wcielą się w rolę bohaterów i wraz z rówieśnikami przeżyją niesamowite przygody w fantastycznych światach krain magii i miecza.
Wskazane jest zabranie własnych podręczników rpg, gier planszowych oraz instrumentów muzycznych.
Co zabrać na ciekawe obozy dla dzieci nad morzem - Dziwnówek - Lato 2025?
- legitymacja szkolna, mały plecak, karimat, ciepły sweter lub polar, dres sportowy, kurtka przeciwdeszczowa, buty turystyczne, latarka z zapasem baterii, letnie nakrycie głowy, okulary słoneczne, krem ochronny z filtrem UV, strój kąpielowy; mile widziane: odzież moro, busole, instrumenty muzyczne, aparaty fotograficzne.
Obozy dla dzieci nad morzem 2025 - ważne uwagi
Wybierając się na obozy dla dzieci nad morzem w Dziwnówku jeszcze więcej atrakcji prosimy o dokładne zapoznanie się z programem, warunkami uczestnictwa i poradnikiem rodzica (dokumenty znajdują się na górze oferty). Poniżej przedstawiamy też najważniejsze rzeczy, o których należy pamiętać:
• Realizacja programu: Ze względu na warunki atmosferyczne i stan psychofizyczny większości uczestników program może ulec zmianie.
• Bezpieczeństwo: Wszystkie zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem niezbędnych elementów zapewniających bezpieczeństwo (uprzęże, kaski, kamizelki asekuracyjne, okulary i maski ochronne, mundury, rękawice).
- Możliwość dokupienia dodatkowych zajęć (opłata na miejscu): rejs łodzią „Nataszka” po Zalewie Kamieńskim - 10 zł.
• Leki na obozie: Jeżeli dziecko przyjmuje leki, prosimy o zaopatrzenie uczestnika w te leki i kartkę z informacją o ich dawkowaniu. Uczestnik po przyjeździe ma obowiązek przekazać leki z informacją kierownikowi.
• Dodatkowe diety: Możliwość specjalnych diet możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu (21 dni przed obozem) i po uzyskaniu zgody organizatora (płatne dodatkowo).
• Kaucja zwrotna: Od każdego uczestnika pierwszego dnia pobytu pobierzemy kaucję w wysokości 30 zł na pokrycie ewentualnych strat spowodowanych przez niego w sprzęcie lub w wyposażeniu ośrodka. Jeśli takich strat nie będzie - kaucję w całości oddamy w dniu wyjazdu.
- Każdy uczestnik otrzyma na własność bidon na wodę.
- W turnusie VI zajęcia odbędą się w zakresie dostosowanym do mniejszej ilości dni obozu.
• Dojazd we własnym zakresie: Przyjazd indywidualny w dniu rozpoczęcia od godziny 18:00, a wyjazd w dniu zakończenia do godziny 8:00.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Każda opinia musi być wcześniej zatwierdzona przez moderatora, natomiast nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.