- Łatwa rezerwacja i profesjonalne centrum obsługi
- Wyjątkowe programy - nasze kolonie nie mają sobie równych pod względem atrakcji
- Najniższa cena i specjalne promocje tylko dla naszych Klientów
- Doświadczenie - od blisko 20 lat specjalizujemy się w koloniach i obozach
- Najwyższa jakość - starannie dobieramy kontrahentów aby zapewnić najwyższą jakość naszych kolonii
Często wybierany! Obóz dla Wymagających! Zamrzenica - wyjątkowy obóz ASG nad zalewem koronowskim - Opowieści z Pustkowia - Fabularny obóz ASG dla dzieci 12-18 lat
towar niedostępny
Opis
Aktywne obozy młodzieżowe w Polsce 2025
Obóz fabularny POST-APO dla dzieci i młodzieży - Opowieści z Pustkowia nad Zalewem Koronowskim 12-15 i 15-18 lat
Obóz Młodzieżowy nad Jeziorem dla Wymagających!
Niesamowita mieszanka programów... Z jednej strony mamy fenomenalny Obóz Fabularny i RPG. Z drugiej doskonały obóz ASG z elementami obozów militarnych czy survivalowych... Opowieści z Pustkowia, to obóz młodzieżowy nad pięknym jeziorem Koronowskim, który polecamy szczególnie miłośnikom gier komputerowych, książek oraz osobom, które chcą dobrze przygotować się do uczestnictwa w rozgrywkach larpowych.
W położonej na Pustkowiu, otoczonej Borami Tucholskimi Zamrzenicy uczestnicy naszego Obozu ASG (fabularnego, RPG, Militarnego i survivalowego...) będą mogli przeżyć prawdziwą przygodę... Nie, jak dotychczas poprzez ekran monitora lub książkę, lecz bezpośrednio - stając się „żywymi uczestnikami gry”.
To doskonały obóz dla młodzieży, która chce więcej... Więcej zajęć, więcej aktywności, strzelania, gier fabularnych czy gier ASG...
Wskazane jest zabranie własnej stylizacji lub kombinezonów post-apo.
Miejsce: |
Zamrzenica - fabularny obóz ASG / RPG - Zalew Koronowski |
Ważne dokumenty do pobrania: |
|
|
Przepraszamy, wybrana oferta nie będzie realizowana w sezonie letnim 2025. |
Cena zawiera:
|
|
|
Cena nie zawiera:
|
Aktywne obozy młodzieżowe w Polsce nad jeziorem - Lato 2025
Fabularny (RPG) Obóz ASG dla dzieci i młodzieży Opowieści Pustkowia w Zamrzenicy
Unikatowy Miks Programów. Obóz militarny, survivalowy, ASG i fabularny (RPG) w jednym. Opowieści z Pustkowia to super Obóz Młodzieżowy w Polsce przeznaczony dla tych, którzy oczekują jeszcze większej intensywności zajęć i jeszcze bardziej aktywnego programu. Przepięknie położony ośrodek wczasowy bezpośrednio nad brzegiem urokliwego Zalewu Koronowskiego, na skraju Borów Tucholskich - na całkowitym pustkowiu ;-)
Jeśli chcesz zobaczyć dlaczego nasz obóz ASG dla młodzieży jest tak często wybierany i ma tak wysokie oceny uczestników, to w tym miejscu znajdziesz najnowszą galerię zdjęć z ubiegłorocznych edycji obozów ASG w Zamrzenicy i Mrzeżynie...
Zakwaterowanie
Obóz ASG Za Linią Wroga zakwaterowany będzie w domkach lub wojskowych namiotach 10 osobowych (po 4-8 osób w namiocie) wyposażonych w wojskowe łózka wraz z materacami i kocami, szafki na ubrania i wieszaki. W pobliżu namiotów znajduje się zaplecze z sanitariatami.
Do dyspozycji uczestników obozu: jadalnia, kawiarnia z salą dyskotekową i słonecznym tarasem, świetlica z telewizorem, biblioteka, sklepik spożywczy, tenis stołowy, boisko do siatkówki plażowej, piłki nożnej, kosz do koszykówki, plac zabaw, miejsce na ognisko, pole paintballowe z fortyfikacjami, sztuczna ścianka wspinaczkowa, sprzęt sportowy i wodny, własna, wydzielona plaża z pomostami i strzeżonym kąpieliskiem i wojskowy tor przeszkód.
Obóz fabularny post-apo - w programie:
- fabuła obozu: oparta o gry komputerowe i książki z tematyki post-apo jak Fallout, Mad Max, Stalker, Metro oraz Neuroshima, w których gracz przemierza pełne niebezpieczeństw radioaktywne pustkowia stawiając czoło zagrażającym mu niebezpieczeństwom. W trakcie rozgrywek z wykorzystaniem replik ASG (repliki broni ASG to wierne kopie oryginałów, pod względem wielkości, szczegółów i ciężaru), broni piankowej oraz różnego rodzaju przebrań i rekwizytów gracze wcielą się w stworzone przez siebie postacie i wezmą udział w serii scenariuszy fabularnych. Będą walczyć z mutantami i bandytami, zwiedzą śmiertelne anomalie oraz wypełnią szereg misji od postaci NPC, aby ostatecznie stać się niepodważalnymi „Królami Pustkowia”.
- scenariusze LARP: rozgrywki wykorzystujące broń piankową lub repliki karabinków ASG; wcielenie się w stworzonego bohatera, nawiązywanie współpracy lub walka z innymi graczami, wypełnianie zadań fabularnych, odnajdywanie ukrytych skarbów, podział łupów i handel, zakup wyposażenia i amunicji, tworzenie grup i frakcji, walka z mutantami oraz eksploracja niebezpiecznych anomalii.
- arena walk: własnoręczne wykonanie i nauka walki bezpieczną bronią piankową uwieńczona serią pojedynków oraz starć drużynowych na arenie - niech zwycięży najlepszy!
- warsztaty LARP: zajęcia z doświadczonym larpowcem, który pomoże graczom stworzyć postać ich bohatera, wskaże odpowiednią stylizację (przebranie) oraz rekwizyty, a także dokona wprowadzenia w scenariusz i zasady rozgrywki. to ja go tnę!: gry bez prądu, czyli planszówki oraz papierowe RPG o tematyce post-apo i fantasy (Role-playing game jest towarzyską grą, której akcja toczy się zazwyczaj w fikcyjnym świecie, istniejącym tylko w wyobraźni grających. Rozgrywka oparta jest na narracji mistrza gry, a fikcyjnymi bohaterami biorącymi udział w przygodzie są gracze. Poprzez dobre rzuty kośćmi, podejmowanie właściwych decyzji oraz odpowiednie wykorzystanie przedmiotów i atrybutów swoich postaci próbują dotrwać do końca rozgrywki zdobywając punkty doświadczenia niezbędne do rozwoju swojego bohatera). co nowego radioaktywnego?: rozmowy o najnowszych grach komputerowych, książkach oraz filmach o tematyce postapokaliptycznej i fantasy; dzielenie się zainteresowaniami, polecanie ulubionych tytułów, wspólne oglądanie trailerów, zapowiedzi oraz krótkich
gameplayów.
- survival postapo: nauka zdobywania i oczyszczania wody, rozpalanie ogniska, przygotowanie schronienia oraz bazy wypadowej, kamuflaż i skryte poruszanie się w terenie, wykorzystanie maski przeciwgazowej i stroju przeciwchemicznego, ochrona przed radiacją i skażeniem.
- „Atomowe Pustkowie”: całodniowa gra larpowa, w której uczestnicy wykorzystają nabyte umiejętności, aby walczyć o miano niepodważalnego „Króla Pustkowia”; wypełnianie zadań fabularnych, budowanie baz frakcji, starcia z innymi graczami, zdobywanie łupów, eksploracja anomalii, walka o przetrwanie w radioaktywnym świecie.
- „Powrót z Pustkowia”: ogniska, wycieczki rowerowe i kąpiele w jeziorze (pod opieką ratowników wodnych).
Mile widziane własne przebrania, podręczniki do sesji RPG oraz gry karciane. Obóz polecamy fanom gier komputerowych, filmów oraz książek o tematyce post-apo, miłośnikom papierowych RPG - wszystkim, którzy pragną przeżyć na żywo przygodę rodem z ekranu komputera.
Co zabrać na obóz Fabularny Post-Apo?
Wymagany ekwipunek:
- mały plecak, karimat, ciepły sweter lub polar, dres sportowy, kurtka przeciwdeszczowa, buty turystyczne, latarka z zapasem baterii, letnie nakrycie głowy, okulary słoneczne, krem ochronny z filtrem UV, spray przeciw komarom, strój kąpielowy, odzież i buty do chodzenia po lesie i mokradłach (niedrogie obuwie mogące ulec zniszczeniu) oraz śpiwór i scyzoryk - nie dotyczy obozu: „Mały Farmer”;
- mile widziane: odzież moro, instrumenty muzyczne i własny sprzęt wędkarski.
Ważne informacje dodatkowe:
- Ze względu na warunki atmosferyczne i stan psychofizyczny większości uczestników program może ulec zmianie.
- Zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem niezbędnych elementów zapewniających bezpieczeństwo (uprzęże asekuracyjne, kaski, kamizelki asekuracyjne, mundury, okulary lub gogle i maski ochronne).
- Możliwość dokupienia dodatkowych zajęć (opłata na miejscu): paintball - 50zł/100 kul; paintball laserowy - 35 zł/godz.
- Możliwość zakupu: mundurów wojskowych z demobilu oraz akcesoriów militarnych i survivalowych.
- Jeżeli dziecko przyjmuje leki, prosimy o zaopatrzenie uczestnika w te leki i kartkę z informacją od lekarza o ich dawkowaniu. Uczestnik po przyjeździe musi przekazać leki z informacją kierownikowi.
- Możliwość specjalnych diet jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu (21 dni przed obozem) i po uzyskaniu zgody organizatora (płatne dodatkowo).
- Od każdego uczestnika pierwszego dnia pobytu pobierzemy kaucję w wysokości 50 zł na pokrycie ewentualnych strat spowodowanych przez niego w sprzęcie lub w wyposażeniu ośrodka. Jeśli takich strat nie będzie - kaucję w całości oddamy w dniu wyjazdu.
- Każdy uczestnik otrzyma na własność bidon na wodę.
- Podział na grupy wiekowe będzie realizowany przy minimum 10 osobach w danym przedziale wiekowym.
- Przyjazd indywidualny w dniu rozpoczęcia od godziny 15:00, a wyjazd w dniu zakończenia do godziny 12:00.
Dodatkowe zdjęcia
Autor programu:
Bogdan Zwoliński
Człowiek legenda. Od blisko 40 lat związany z turystyką, podróżami i wspinaczką. Kierownik wypraw Góry Afryki, tylko w Afryce spędził ponad 3 lata i odwiedził 22 państwa. Instruktor survivalu i kajakarstwa, przewodnik beskidzki.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Każda opinia musi być wcześniej zatwierdzona przez moderatora, natomiast nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Robert Skrzyński
Witam serdecznie chciałbym pogratulować wam organizatorom oraz opiekunom grup za fantastyczne wakacje dla moich synów. Tak wiele atrakcji,pomysłów oraz organizacji planu dnia jednocześnie trzymania dyscypliny wśród młodych adeptów to wielka sztuka i nie jedni naśladowców mogliby śmiało od was się uczyć tej sztuki,ale żeby nie było za słodko to powinniście przejść kuchenną rewolucję ponieważ menu jest smutne,mało atrakcyjne i co najważniejsze nie zdrowe !!! Porcję małe jedzenie nie doprawione po najniższej linii oporu tutaj dwója!!! Serdecznie pozdrawiam.
Zuzanna Suchecka
Korzystaliśmy poraz pierwszy z Państwa usług. Początki były trudne,gdyż sama infolinia nie działała tak jak powinna. Jednak z pomocą pospieszył Pan Krzysztof Tuz,który w sposób niezwykle profesjonalny obsłużył naszą rezerwacje (obóz ASG Zamrzenica). Patrząc po zdjęciach i po zadowoleniu syna to był strzał w 10! Wszystko na miejscu zorganizowane rewelacyjnie. Jedynym minusem było nadmierne używanie przez opiekunów niecenzuralnych słów ( dziecko (12-latek) wróciło z poszerzonym słownikiem o wyrazy,których nie powinno nawet znać). Niemniej jednak obóz był dla niego niesamowitym przeżyciem i pomimo,że bardzo męczący to właśnie ta dyscyplina podobała mu się najbardziej. Czeka już na kolejne wakacje i być może to właśnie z Państwem :)